Dagen efter

Ja då var det dagen efter julfesten det känns ganska bra bara lite huvudvärk
men inget illamående eller nåt sånt.
Det blev ganska lugnt i går tyckte att jag drack men jag blev som inte full men
jag drack mest cider och då känns det som att man dricker mycket men det
ger som inget.
Som vanligt på julfesten hade dom ett lotteri med jättefina vinster bla.En moiltelefon
ericsson 850, nintendo wii, två platt tv 14" och en massa andra fina saker.
Nu till frågan :Vann jag nåt?................Vad tror ni jag hade 9 lotter, Ni ska få gissa
lite innan jag skriver om jag vann nåt.
Efter Furuborg så for vi på valdino men det var väl ingen höjdare så vi lämnade stället
kring 00.30 med taxi. Sen har jag sovit till 9.45 skönt men man känner sig ändå lite sliten
efter en natt on the town.

Snart kommer grabbarna hem och då är det slut på friden, Micke ska och jobba natt sen
så det blir nog en ganska tidig kväll.

Tack och hej leverpastej

Kommentarer
Postat av: Erica

Nio lotter... Ja du vann nåt!

2007-12-02 @ 13:58:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0