Domen

I morgon kommer domen, jag ska på hälsoundersökning jag vet vad dom
kommer att säga. 
"Du måste gå ner i vikt " som om jag inte visste det frågan är bara hur det
kanske dom kan svara på.  Så har jag säkert högt blobtryck  och högt socker också,
för att inte tala om kolesterolvärdet ojojoj.  Jag kommer att dö!!!

Grabbarna ska vara vara hos mormor och morfar medan jag är och får domen sen ska vi till
Linus på kalas en torsdag kl 16.30 lite udda tid men det blir nog bra.

I dag har det inte hänt så mycket, jag har jobbat,micke har jobbat så farmor har fått
hämta på dagis och varit med grbbarna tills Micke kom hem.
Idag hade dom bakat pepparkakor på dagis, Eriks blev jättefina men Olles ser ut som
en massa små lortar måste nog ta en bild på dom så ni får se.

Nu ska jag gå och göra Micke sällskap i sängen ,det kan ju bli mysigt :) man är
ju lite dirty nu för tiden.

Go natt och sov gott

Kommentarer
Postat av: Erica

LITE dirty???

2007-12-05 @ 21:47:42
Postat av: Erica

Lycka till på hälsoundersökningen!!!

2007-12-06 @ 08:25:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0