Klart

Nu är julklapps inköpen färdiga, nästan. Vi har kvar Arnold, Totto, Matte dom är svårast
sen ska Peter få en grej till.
I dag har jag och Else-Marie varit i Luleå och handlat julklappar, det gick bra Erik och Olle
fick ett Scooby- doo hus och figurer av oss och farmor köpte spiderman hus till Olle och
till Erik köpte hon det där spiderman setet där sandmannen är med så om nu nån som
läser denna blogg har köpt nåt liknande så kan ni ju höra av er.

I morgon blir det mat inköp bla och så börjar jag jobba 15.30 och så kan man säga att jag
slutar jobba på söndag 19.15 och lördan blir nog hemsk jobbar då 12.45-22.00 men har bara
2 timmar kassa, Skönt.

Nu har jag inte mycket mer att skriva, jag tror jag ska gå och sova.

Hej svejs

Kommentarer
Postat av: Mats

Hoppa över min julklapp jag klarar mig utan

2007-12-21 @ 00:57:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0