Nu

Nu har jag slagit in alla julklappar, barnen var väldigt nyfikna Micke fick hålla
fast dom så dom inte skulle komma in i köket och då blev det ju jättekul.

Nu ska jag snart iv äg och slåss med skinkorna på jobbet men 19.15 i kväll så
är det ledigt  2 dagar och dom dagarna kommer vi att vara i Rosvik.
Jag har även ont i en axel mest troligt en blödning. tänk er en trave med julskinka
som är ca 1.50 m hög och i varje back är det ca 8-9 skinkar som väger ca 2,5-3 kg
och så ska man lyfta ner dom backarna, därför har jag ont i axeln och jävligt ont till
och med om nu nån vill tycka att det är lite synd om mig:)

Just nu rekommenderar jag

Det lyser en stjärna - Arvingarna
Holy night - Arvingarna
Julen förkunnar - Arvingarna

Då får man lite julstämmning.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Imorgon är det julafton!
Hur ser din dag ut imorgon?
Själv ska jag vara med familjen och ta det lugnt.
Mvh: http://www.sjukdom.blogg.se

2007-12-23 @ 09:36:16
Postat av: Peter

Haha Är den bra julskivan??
Du får för fan se till att inte lyfta..inte bra det där med din axel...du kommer bli sjukskriven om du inte vilar den... Jag tycker synd om dig!:-)

2007-12-23 @ 16:03:25
Postat av: Erica

Det var jag som skrev inlägget ovan... Peter har varit här och hans namn sparas i rutan :-)

2007-12-23 @ 17:10:27
Postat av: Anonym

Stackars dig...ledig nu iaf...skönt! Vi ses imorgon.

2007-12-23 @ 23:24:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0