Över

Nu var det över, julafton i allafall. Jag fick en massa fina julklappar och barnen
verkar också nöjda Erik sa till och med - Mamma jag har fått allt jag önskat mig.

Jag gav ju ett spel till mig själv och det var superkul man skulle göra utmaningar
tex så drack jag ett glas vatten med 3 tsk kanel, inte gott kan jag säga och jag hade
även en matsked smör i håret.
Om nån blir nyfiken på speletså var det TRODDE DU JA.

Denna dag kommer också att tillbringas i Rosvik, vi ska sova en natt till för jag ska
jobba i morgon och börjar kl 7 och Micke sover så då ska barnen vara på Lanternvägen.

Annars idag kan det bli lite skridskor och kanske nån promenad annars blir det lugnt.

Tack och hej leverpastej.

Kommentarer
Postat av: Erica

Dött det var här!! :-)

2007-12-27 @ 19:01:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0