Slut

Jag känner mig helt slut i dag ungefär som att jag har blivit överkörd av en traktor
kan bero på att jag var och lastade massa kartonger i frysen på jobbet och lyfte 12
liters förpackningar med mjölk och man lyfter ju så himla rätt också, man får
väl skylla sig själv.
Jag somnade i soffan sittande med Olle i knät och Erik sovandes i andra
soffhörnet och när jag vaknade så var nacken styv som en pinne.

Tack för all hjälp med att välja ett spel(Ironi) endast Erica får ett tack men det blev
inget av dom du tyckte det blev Trodde du ja.

Har just tagit hem Arvingarnas julskiva, sitter här och poppar lite, tog även hem en
julskiva med Arvingarna, flamingo och streaples eller hur det nu stavas.
Har bränt en skit bra julskiva ska ha den i bilen.

Måste bara skriva en sak som Erik sa i morse, vi har ju surrat att man måste träna
för att bli bra på åka skridskor
Han sa - Mamma ska vi åka skridskor i dag?
              - Nä idag hinner vi inte kanske nån annan dag, svarade jag
              - Vad synd för man måste ju träna och träna och träna.
Det var gode gulligt

Nu orkar jag inte skriva nåt mer, jag tror det får bli sängen snart.

God natt och sov gott

Kommentarer
Postat av: Erica

Vad han har blivit klok lillgossen! Kanske moster tar med sig sina skridskor hem så kan vi fara och åka på söndag!!!??? Vad tycker Micke om din julskiva i bilen då??

2007-12-18 @ 21:54:16
Postat av: Peter

Haha, vilken sötpojk!

2007-12-18 @ 23:07:57
URL: http://wajk.blogg.se
Postat av: Erica

Ja hittade bara den med de andra banden... inte deras egen :(

2007-12-18 @ 23:51:36
Postat av: Erica

Hahaha jag garvar åt julskivan..Jennie tyckte du den var bra??? :-)

2007-12-19 @ 12:38:25
Postat av: Mats

Synd för dig att det inte var Mickes som var styv som en pinne. hahaha

2007-12-19 @ 21:18:29
Postat av: Erica

Var det där ett klassiskt alkenskämt?? :-)

2007-12-19 @ 22:04:10
Postat av: Jennie

Ja det var ett alken skämt, att ingen annan jag känner kommenterade det före matte är lite konstigt eftersom jag tänkte att nån skulle kommentera det.

2007-12-20 @ 09:14:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0