Torsdag

Idag är jag ledig och mamma fyller år idag Grattis Mamsen.
Ja nu är det inte länge kvar till hälsokontrollen men jag har ställt in mig
på det värsta så det så.
I dag ska vi ju till Linus på kalas och i morgon så ska Allis han ett juldisco
kl 16.30 och man får klä ut sig.
Vad tror ni Erik sa -Jag ska inte klä ut mig, men det säger han alltid. Mina barn
kommer nog att klä ut sig till nån superhjälte, men det är ingen förvånad över.

Jag lovade några bilder på pojkarnas pepparkakor

image25

Olles konstverk

image26

Eriks blev jättefina

image27

Pepparkaksgubbar

Så här somnade Olle en kväll lite obekväm ställning kanske

image28

Ganska söt.

Nu ska jag gå och fundera ut nån lunch men ni ska få rapport senare om hälsokontrollen.

Hej svejs

Kommentarer
Postat av: Erica

han e rolig den där lill-olle!! Men hemskt söööt

2007-12-07 @ 10:18:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0