Trött, Trött, Trött

Det är just vad jag är, så jävla trött allt jämt kan inte vara normalt eller
så är det de med tanke på när mina små älsklingar vaknar.

I dag har jag jobbat började 6 och slutade 12, ikväll ska jag till Kerstin
en jobbarkompis vi ska äta med en kille som har slutat hos oss och
börjat på Clas Ohlsson. Först hade i tänkt gå ut och äta men en del tyckte
det skulle bli för dyrt, så vi tänkte beställa nåt från pentryt då kan man ju äta
både pizza eller kinamat.
Känner mig inte så laddad just nu men det blir nog trevligt när man är där.

Micke har lång ledigt nu så han och Olle har varit hemma idag och Erik har
varit en stund på dagis.

Jag har ju glömt att berätta att vi var på banken i fredags och kollade ränte-
läget och nu på torsdag kommer det en mäklare som ska värdera huset
hoppas på en hög värdering så kan vi skriva om lite lån och sånt.
Min gissning är att värderingen hamnar på 650-700000 med garaget färdigt så
hamnar det nog på mer men det är ju inte på plats så att säga.
Det blir spännande i allafall.

Nu har jag inte så mycket mer att berätta

Hej svejs

Kommentarer
Postat av: Erica

Jaa vad spännande!!

2007-12-11 @ 16:20:00
Postat av: Peter

Jaa...ränteläget är ju som det är.. ;-)

2007-12-11 @ 18:35:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0