Arg

Det är så jag känner mig just nu lite små arg och irriterad, kan beror på att jag har städat
i pojkarnas rum där nere trots att jag inte var städladdad, då kan man bli lite arg.
Men jag håller på att lugna ner mig nu med en kaffekopp och en negerboll.

Ja som vanlgt i idol så var det ju inte rätt person som åkte ut igår heller, Mattias var faktiskt
betydligt bättre än Andreas men lik förbaskat så åkte Mattias ut. Jag förstår inte hur folket tänker.

I dag har jag och grabbarna en hemma dag, jag har bestämt att vi ska vara hemma i dag och
inte göra nånting måste fara och köpa smör och så ringde Malin alldeles nyssoch dom skulle
komma förbi på eftermiddan, kul det var länge sedan vi träffades funderar också på att be Mamma
och pappa komma hit och äta ska testa en ny kycklingrätt dom kan få bli test personer.
Är det gott så kommer det ett recept.

Hej svejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0