Duktig

Vilken super duktig kille vi har på simskolan för er som inte redan visste
det, idag fick dom börja hoppa från kanten men det har ju Erik gjort länge
så det var ju inget nytt.
Han är helt klart bäst i klassen.
Men man blir ju helt slut efter ett badpass och hungrig men som tur var så
hade Micke börjat med maten, spaghetti och köttfärssås, mumsigt.

Olle har redan somnat eller för en timme sen men det gör inget för både jag
och micke börjar kl 6 i morgon så barnen måste upp tidigt.

I dag öppnade förresten Toys r us på storheden och det är ju jätte bra inför julen
för Barnens hus börjar bli lite tråkigt, vi ska fara till storheden på söndag för då får man träffa
Spiderman och få en spindel tatuering om nu mina barn törs det.
Och då måste jag passa på att länma tillbaka en ljuslinga med istappar på biltema för
några var ju som vanligt trasiga när vi hängde upp den.

Nu blir det soffan och jag ska se lyxfällan rätt kul program faktiskt man får gotta sig åt
andrs elände, man inser att man har det ganska bra faktiskt.

Kommentarer
Postat av: Erica

Du din lyxhustru!!! Nä jag tror inte att dom vågar sig på att få nån spindeltatuering av självaset spindelmannen...

2007-11-15 @ 19:35:45
Postat av: Peter

Klart han är bäst på att simma, det har han från sin morbror :-)...dom kallar mig "the dolphin"

2007-11-15 @ 21:49:36
Postat av: Erica

Hahaha tillåt mig att ASGARVA! :-)
Och på stranden är du som Mitch Buchanon??! :-)

2007-11-16 @ 01:45:50
Postat av: Peter

Exakt, Mitch "The Dolphin" Buchanon :-)

2007-11-16 @ 08:27:46
Postat av: Erica

Hahaaa

2007-11-16 @ 10:29:39
Postat av: MB

å jag e Nick Slaughter från tropical heat,,,om ni nu minns honom

2007-11-16 @ 16:46:05
Postat av: Erica

Ja han kommer jag ihåg... Då paxar jag "Pamsan" :-)

2007-11-16 @ 17:49:05
Postat av: Peter

Tropical heat kan vara världens bästa serie..måste höra om inte typ kanal 5 kan börja om med den.

2007-11-17 @ 13:47:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0