Fredag

Ja i dag är det ju fredag och en hel helgs ledigt + måndagen, skönt synd bara att Micke
jobbar förmiddag det blir så långa dagar.
Vi har inte gjort så mycket sen jag hade hämtat barnen från dagis vi har ätit middag
det blev stuvade makaroner, korv och bogfläsk.
Nu har Micke just bakat negerbollar, barnen har just set den första riktiga spiderman filmen
med green goblin dom tyckte den var spännande, Olle han somnade för han var jättetrött
men Erik ska nu ha på sig alla sina spiderman kläder.

Ikväll väntar en ny Idol final blir spännande temat är Gospel kanske inte mitt favorit ämne
men det blir säkert bra ändå dom sjunger ju kända låtar i allafall men nu väntar soffan,
gurkstavar och kanske lite pringles.

Hej för nu

Kommentarer
Postat av: Erica

Äntligen kom fredagsinlägget... som jag har väntat... Låter som en skön fredag, till skillnad från vad jag har *grr*

2007-11-16 @ 20:03:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0