Hemma

nu är vi hemma efter dagens flängande, först Luleå och spiderman
men det var så där väldigt oorganiserat alla barn skulle ha en tatuering
och det ändå dom hade var en tjej som gjorde dom och hade en stol
som bord.
Vi struntade i tatueringen, Erik var inte så sugen på nån. Jag tog några
bilder på spiderman som jag ska lägga upp sen.

Sen var det Mary Kay party det var riktigt trevligt dom har så mycket bra
och fina produkter men dom är rätt dyra men jag unnar mig inte så mycket
annat, idag blev det ett handvårdsset.
Jag har också löst Mickes julklappsproblem till mig, jag skrev en önskelista
med grejer som jag vill ha och så ringer Sara till Micke och säger vad jag vill ha
då får han ett färdig inslaget paket det blir ju jättebra, för han alltså.

Nu har han kommit hem så jag ska gå ner och vra lite trevlig.

Hej svejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0