Idol

Har just sett Idol och kvällens program är svår tipat men jag
tyckte nog att Marie var bäst tät följd av Mattias.
Daniel
levererade väl hyfsat, Christoffer och Andreas var väl helt
ok men jag tänkte att det blir väl fiasko när han ska försöka sig på
några discomoves.
Amanda var väl också ok men det märks att det inte var hennes
eller Daniels typ av låtar.

Jag tror att  Andreas, Christoffer och Amanda hänger löst och jag
tror att Andreas åker ut.

I kväll har det inte hänt så mycket vi har bara ett barn hemma i natt och
det är Erik, Olle sover hos mormor och morfar. Han frågade faktiskt
mormor alldeles själv, det är nog första gången. Han har kanske kommit in i
den perioden där man aldrig får med han hem, Erik hade en sån period också
när han var i den åldern. Men han var då så gullig när han frågade mormor.

I morgon väntar jobb 7-16.15 mindre kul men det får gå.

Tror att jag ska gå och lägga mig nu ska ju upp tidig i morgon så sov gott allihop.

Kommentarer
Postat av: Erica

Mattias var bäst!
Gu vad han nåste ha varit söt när han gick själv och frågade mommo..!

2007-11-10 @ 13:47:37
Postat av: kw

Jag blev besviken, tyckte Christoffer är jättebra. Andreas skulle åkt ut,han ska satsa på gospel el dansband...
Snyggingen Olle har sovit så gott mellan mormor o morfar, han fick dock välling kl 5, men somnade om till 7.30 (alltså nästan 12 timmar).

2007-11-10 @ 16:47:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0