Jobb och jobb

Just nu känns det som att det bara är jobb och jobb hela tiden
jobbar 14-22 i dag men ledig i morgon skönt.

I morgon ska jag och klippa mig känner mig ganska långhårig
kanske skulle boka nån tid hos nån som kan plocka mina ögonbryn
och ta bort sådana där vita prickar från ansiktet, det är inte finnar det heter
nåt annat men det gör så jäkla ont eller hur Peter?

måste kanske hinna en sväng på stan innan jobbet Micke glömde både
sina och Eriks badbyxor på simskolan förra torsdagen så jag måste och
se om jag hittar nå nya till Erik.
Var hittar man badbyxor i november? fast det är klart det är många som far utomland
på vintern så det finns säkert.

Ha en fortsatt trevlig dag


Kommentarer
Postat av: Erica

Typiskt karlar att glömma sånt =)

2007-11-14 @ 12:33:14
Postat av: Micke B

men jööö

2007-11-14 @ 13:05:21
Postat av: kw

Det finns badbyxor på Åhlens, av en händelse när jag var där, kom en karl och frågade efter just badbyxor till barn.
Jag kommer imorgon till OLLE, hälsa han de!

2007-11-14 @ 18:38:54
Postat av: kw

Jag glömd,
ordet jöööö, det var längesedan, alla ungar i Rosvik använde sig av de, o så Micke nu då!!!

2007-11-14 @ 18:40:47
Postat av: Erica

ahaha tänkt oxå på det.. "jööö" det sa man ju i var och varannan mening... Men Micke är så söt så, han använder tom ordet "juppie" fortfarande *haha*

2007-11-14 @ 20:13:42
Postat av: Peter

"Ha en trevlig dag du med" hihi :-D

2007-11-15 @ 09:27:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0