Känner mig lite lyxig

Ja just nu är jag nog en lyxhustru, jag har inte behövt stiga upp tidigt nå
hemskt mycket nu när Micke har varit ledig.
Vilken snäll älskling man har men det kommer nog nåt bakslag snart
men det får jag väl ta.
Man kan ju se det så här också att han somnar ju ca 2 timmar före mig så då
är det ju ganska normalt att jag sover 2 timmar längre eller hur?:)

I dag väntar jobb en riktig pest dag 11-20.15 med mycket kassa men då går dagen fort,
på jobbet ska vi ha information om Rån, Våld och Hot och vi får välja dag själva det
fanns några dagar och tider att välja på, kanske kan klämma in det i dag så går nog dagen
ännu fortare eller man får en extra rast.
Det kanske är bra att vet vad man ska gör aom det händer nåt men kan det verkligen hända
här i lilla Piteå? Ja man vet ju aldrig.
Nu väntar duschen sen jobb ha en trevlig dag.

Kommentarer
Postat av: Erica

Kl nio är tidigt för mig :-)

2007-11-07 @ 13:14:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0