Onsdagkväll

Heja Sverige får man väl säga då tror jag iallafall, jag har inte sett så mycket
fotboll ikväll. För det första så var det Bonde söker fru och för det andraså var
det Greys Anatomy och ingen 3:a i sovrummet. Har just sett färdigt Greys och
 vilken cliffhanger, en ligger blodig på golvet och så kommer det in en patient
med en yxa i skallen, längtar redan till nästa vecka.

Mormor och Malte har varit med barnen i kväll dom hade somnat när jag kom hem
dom låg som två slagna hjältar i soffan.
Annars har det inte hänt så mycket i dag, Micke är och jobbar och jag ska väl försöka
sova,är faktiskt gode trött känner jag nu, sitter här och gäspar.
Så jag tror att det får räcka för idag.

Sov gott

Kommentarer
Postat av: Peter

Lät spännande, jag såg dock fotbollen :-)

2007-11-22 @ 08:37:01
Postat av: Erica

hade Malte varit snäll??

2007-11-22 @ 08:54:47
Postat av: Jennie

Malte är ju alltid snäll, men en fegis han torddes inte gå till dörren när jag kom hem han hade stått i vardagsrummet jättelänge och bara lyssnat

2007-11-22 @ 14:20:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0