Skön dag

I dag har jag varit hemma alldeles själv eller inte riktigt Micke har också varit hemma
han har sovit. Barnen har varit på dagis så jag började dagen med en promenad till
apoteket för att hämta ut migrän medicin men den var slut som vanligt sen har jag sovit
i soffan, ätit lunch och sett på Våra bästa år.

Har just varit och hämtat barnen från dagis dom äter mellanmål just nu för i dag är det ju
simskola och då blir det så sen middag.
Middan i dag består av lasange, det är ju rätt gott ska gå och göra den snart så den är färdig
när vi kommer hem.
I morgon ska Micke ut med nån från jobbet, dom ska äta och sen ska dom nog ut på puben.
Jag har lovat att hämta dom, så barnen ska sova hos farmor, eftrsom Erik är lite fjantig just nu
och så vill han helst sova med mamma och pappa. Tur att jag jobbar så Micke får lämna dom
hos farmor det går nog bra, jag har lovat att han ska få ta med pringles, dip, gurkstavar och
nån film så det går nog bra.

Ha det bra så länge

Kommentarer
Postat av: Peter

Jasså han ska ut och parta? Härligt att vara chaufför, blir att sanera bilen från spritlukt på lördan då? =)

2007-11-22 @ 14:44:58
Postat av: Jennie

Ja risken finns ju

2007-11-22 @ 16:07:08
Postat av: Peter

Haha, din stackare! =)

2007-11-22 @ 18:02:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0