Torsdag morgon

Hej alla pigga och glada.

Skrev i går att Olle hade somnat efter nio och undrade hur länge han skulle sova,
nu har jag svaret 04.07 kom Olle till våran säng och då var Erik kissnödig och så
var allt igång.
Olle prövade med allt -Mamma jag vill ha välling, mamma jag har ont, mamma kan
 vi kliva upp nu mm. Men jag vägrade men då kom Erik och sa -Jag måste bajsa
och då var det superkört då var klockan 05.05 typ.

Är det nåt fel på mina barn som inte sover?

Erik steg upp vid 5.00 igår och gick och sov vid 20.00 igår, han har sovit åtta timmar
är det mycket eller lite?
Olle däremot sov två timmar på dan igår och somnade vid nio och vaknade 04.00 det är
bara 7 timmar under natten men det blir nio timmar på ettt dygn.
Är inte det lite för en 3-åring?
Det finns ju dom i Olles ålder som sover 12-13 timmar typ från 20.00-8.00,
jag blir då tokig iallafall.

Nu väntar duchen och sen jobb 10.00-18.15, har medarbetar samtal idag alltid ika roligt:)
ser det mest som en extra rast ganska skönt avbrott i dagen.

Kommentarer
Postat av: Erica

Kanske dom sover lite... för att bara vara 3 och 5 år.

2007-11-01 @ 08:44:09
Postat av: Peter

Hahah, jaa när pojken måste bajsa..då är de bara att kliva upp :-D

2007-11-01 @ 14:53:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0