"Döda" bloggar

Idag verkar det bara vara jag som bloggar, håller era bloggar
på att dö ut eller?

Har inte så mycket att skriva om men jag har jobbat och där
var allt som vanligt ni vet mala köttfärs, grilla kyckling mm.

Hemma var allt som vanligt, alla ni som känner till mina barn
vet ju att dom är lite speciella i maten. Erik äter just nu ffetaost
som han dippar i beasås mmm gott.

Nu kommer dagens bullen fråga till Erica:

Micke är fortfarande inte sugen vad ska jag göra? haha

Jag har faktiskt haft ett blonde moment i dag. Jag skulle tända
ett jus med ett annat ljus (ett blockljus till och med) så då tar jag
det tända ljuset och vänder det upp och ner och vad händer då?
Ja, det kan ni ju fundera på.

Hej då

Kommentarer
Postat av: Erica

hahaha, jag har också haft ett sånt blonde moment, men det är ju inte specieltl ovanligt
Erica "bullen" svarar: Han är konstig... Nä skoja bara, ska som sagt inte dra alla killar över en kant. Det finns ett blått piller som han kan ta *hoho* Nä men han kanske är lite höstdeprimerad... Tänd lite ljus (inte blockljus*haha*), få iväg ungarna och ge honom en grundlig massage på väl utvalda delar =)

2007-10-14 @ 20:45:01
Postat av: Erica

Och ang döda bloggar... Jag jobbar faktiskt!! =)

2007-10-14 @ 20:45:32
Postat av: Jennie

Det blir nog det blåa pillret för han tycker inte om ljus haha men tack för svaret.

2007-10-14 @ 21:06:56
Postat av: Peter

Störda!

2007-10-15 @ 11:24:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0