En historia 2

Här kommer den utlovade historien

Krille och Tony var sugen på öl men hade bara
20 kr att dela på.
Krille fick en ide och sprang till kötthandlarn
och kom ut med en korv
De gick till puben och beställde in 2 öl och 2
whiskey.
-Är du tokig ? sa Tony vi har ju inga pengar.
-Ta det lungt sa Krille jag har en plan. När dom
druckit upp allt stack han in korven i blixtlåset
och bad Tony gå ner på knä och ta den i munnen.
Bartendern såg dom och kastade ut dom utan att
dom betalat. Så fortsatte dom pub efter pub.
Efter den tionde puben sa Tony
-Nu orkar jag inte mer jag är full och mina knän värker.
-Hur tror du jag känner mig, sa Krille.
-Jag tappade korven på den tredje puben.....

HaHaHa

Go natt och sov gott

Kommentarer
Postat av: Peter

Hahaha, den var faktiskt riktigt bra =)

2007-10-20 @ 23:22:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0