En historia

Ni so känner mig vet att jag ibland kan få lite historier skickade till mig
här kommer en.
Jag vill varna allt känsliga och pryda människor.

En man satt i herrbastun och plötsligt fick han
världens stånd. Han visste inte riktigt vad han skulle göra
men han ställer sig upp och vrålar -Jag måste ha en kvinna,
nu med en gång !
En annan kille i bastum säger åt han att sluta vråla och gå in i
dambastun.
Mannen rusar in i dambastun och fortsätter vråla med ett rejält
stånd - Jag måste ha en kvinna nu på en gång!
En av kvinnorna i bastun blir förbannad, reser sig och kastar en skopa
kallt vatten på mannens stånd, han slaknar genast ochtittar besviket på
petter-niklas och utbrister -Var du bara törstig din jävel.

Hahahahaha

Nu är det sovdax det snarkas redan här runt omkring mig.
Go natt och sov gott

Kommentarer
Postat av: Peter

Haha, stördo =)

2007-10-17 @ 00:04:13
Postat av: Erica

ahahaa

2007-10-17 @ 00:32:10
URL: http://egirl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0