En vanlig dag

Det är väl bäst man skriver några rader, så att mina syskon tror att
bloggen håller på att dö ut.

Det har inte hänt så mycker idag, har jobbat 6-12 vi har fått ny bake-off
inredning på jobbet det blir fint om nån vill anteckna.
Har även hunnit slumrat till på soffan vilket inte heller är så ovanligt, jag
tror att jag har nåt fel på sköldkörteln läste i en tidning igår och där var det en
långlista med symtom, jag har alla utom möjligen håravfall det hette nåt med
hyp....

Annars är det lugnt ska hämta barnen nu. Köpte ett spel på coop igår dom hade
utförsäljning kostade 50 kr, det är nåt man kopplar till tv:n och sen är det nån
matta med färgade runda ringar man ska lägga på golvet det är säkert nåt
skrot men ord. pris var runt 400kr.

Få se om det är nåt ungarna kan leka med ett tag men dom ska väl bara
spela hulken på sitt gamla gamecube medan morbror Peter spelar
på sitt nya X-box 360eller vad det nu hette.

Sen blir det palt till middag

Slut för just nu ialllafall. 

Kommentarer
Postat av: FELICIA

Hejsan!
Besök gärna min nya blogg ;)

2007-10-16 @ 14:48:58
URL: http://BROWNDREAMS.blogg.se
Postat av: Peter

Haha, jaa nu måste Erik och Olle få nåt nytt så de slipper spela på ett gammalt gamecube. Kan rekommendera Nintendo WII, det verkar riktigt grymt och är inte jättedyrt

2007-10-16 @ 15:02:13
Postat av: Jennie

Fatta piken du skulle ju ha köpt ett till dom istället:)

2007-10-16 @ 15:51:25
Postat av: Erica

jag vill oxå ha ett wii..
Jennie du menar nu hypothyreos (för lite sköldkörtelhormoner) eller hyperthyreos(för mycket sköldkörtelhormoner) och då kommer du att få äta Levaxin... för resten av ditt liv... Så det så!

2007-10-16 @ 15:52:08
Postat av: Jennie

När man har låg ämnesomsättning

2007-10-16 @ 17:31:11
Postat av: Erica

Låg ämnesomsättning borde vara hypothyreos!

2007-10-16 @ 18:27:54
Postat av: Peter

Erik och Olle ska få för 100 kronor var...och då när dom undrar varför dom bara får en halv leksak..ni vet som i reklamen. Då ska jag skylla på dig Jennie ;)

2007-10-16 @ 21:49:42
Postat av: Erica

MEN jag trodde att det här med julen var slutdiskuterat..? känns jobbigt att behöva ge sig in i detta igen... och styra upp saker och ting. Suck.. BARNEN SKA INTE VARA DELAKTIGA I HUNDRAKRONORSGRÄNSEN!!! =) För övrigt så gillar jag den där reklamen... Peter du får en tia om du kör den nästa gågn du handlar nåt..en fika eller nåt *ahahaha*

2007-10-17 @ 00:35:23
URL: http://egirl.blogg.se
Postat av: Peter

En tia!?! haha, de var snålt =)

2007-10-17 @ 10:44:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0