Ett sista inlägg

Måste skriva att jag inte behövde plocka ur diskmaskinen
eftersom att Gull Micke gjorde det, han vill att jag sjulle skriva det

Sen hade mitt lilla gull startat en virussökning på våran dator,
efter som han har installerat Norton antivirus program.

Efter att den hade sökt i en och en halv timma kände jag att jag
var tvungen att stoppa den, förlåt.
Våran datorfläkt låter ganska högt och jag brukar alltid stänga av den
när det är sov dax och det är det nu ska upp 04.40. 

Tack och hej

Kommentarer
Postat av: Peter

Haha, du kan ju inte stoppa den...nu måste du göra om det imorgon direkt när du vaknar =)

2007-10-19 @ 00:25:49
Postat av: Erica

Haha... du är för rolig du Syster... Sen tycker jag att du är jätteduktig på att blogga och ffa uppdatera den ofta.. (till skillnad från vissa andra*hehe*) Go girl!!

2007-10-19 @ 07:48:40
Postat av: Peter

När man inte har bloggat på en dag så börjar skitsnacket...suuuck!

2007-10-19 @ 08:55:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0