Försent

Det som skulle hända i morgon hände visst i dag, biljetterna till finalen
i melodifestivalen i globen släpptes och var slut på en timma.
Globen känns långt borta just nu är lite deppad, fast man hade väl inte fått
några biljetter ändå men man hade ju kanske haft en liten chans.

Det finns ju på blocket och andra biljettställen men där kostar dom betydlig mer,
min bror Peter säger att vi inte ska få panik utan vänta ut dom, priset brukar bli
lägre ju närmare man kommer den 15 mars man kommer.
Han är ju en driftig person så det kanske löser sig, hoppas hoppas.

Nu sover iallafall barnen, Olle är fortfarande lite hängig inte så jätte mycket
feber men han säger att han mest vill sova och ha ett täcke.

Imorgon är det jobb 6-14.45 blää me det är nog mera synd om Micke som
ska jobba natt i morgon och måste stiga upp när jag far på jobbet 5.30 eftersom
att Olle inte ska på dagis. I vanliga fall så hade han skjutsat dom på dagis vid 8
och sen farit hem och vilat  men nu blir det inte så. Så han sover nog oxå snart.

Nu är det tv dax kl21.00 börjar Labyrint

Go natt och sov gott

Kommentarer
Postat av: Peter

"Familjen!!"...som pappan i sunes sommar brukar säga..ta de nu bara lugnt. Biljetter ordnar sig...låt Pelle fixa biffen :-). Sov gott!

2007-10-18 @ 21:45:07
Postat av: Jennie

Det låter bra nu kan jag sova

2007-10-18 @ 22:08:48
Postat av: Erica

Fii fan..börjar du sex??? Jag som tycker att kl 7 är olagligt tidigt

2007-10-18 @ 22:11:10
URL: http://egirl.blogg.se
Postat av: Erica

Jag är inte alls orolig för at vi inte får några biljetter

2007-10-18 @ 22:12:03
URL: http://egirl.blogg.se
Postat av: Peter

Good!

2007-10-19 @ 00:25:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0