Go Kväll

Nu kommer en liten uppdatering av dagen, det har inte hänt
så mycket idag.
Micke har varit som en duracell kanin idag, jaja nu vet jag vad
alla tänker men jag är ju faktiskt sjuk plus lite andra grejor så he bli int nå.
Han har fått så mycket gjort, kopplat el, fixat fyx säkerhetsbälte mm.

Till middag blev det Köttbullar och potatisnos allt hemlagat efter maten
så har Micke och Erik varit och agentat men jag och Olle fick hämta dom
med agentbilen. Olle ville inte följa och agenta han är nog lite mörkrädd
tror jag.
Själv så har jag just gjort räkningarna och det var väl inte den värsta
månaden.

Kommentarer
Postat av: kw

Jasså, en agent ville att mamma skulle komma och hämta han, så gulligt. Krya på dig, så vi kan göra stan på torsdag.

2007-10-23 @ 22:42:34
Postat av: Erica

Jaha.. ni ska göra stan ni? Jag får aldrig vara med.. =( Vad duktig Micke är som stått i så mycket... Var potatisNosen god ;) Och är det FYX:en som är agentbilen eller?

2007-10-23 @ 23:43:04
Postat av: Jennie

Erica-En vit bil som agentbil går det? Den syns ju

2007-10-24 @ 11:13:23
Postat av: Erica

aaaah det är sant... har Wes tonade rutor då, det är ju ett måste!! =)

2007-10-24 @ 14:39:00
Postat av: Jennie

Jo i kombidelen

2007-10-24 @ 15:54:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0