God morgon

Ny dag, Olle har inte haft nån feber på morgonen men den kanske
kommer. Klev upp 05.00 i morse men då hade vi visst väckt Micke
och han kunde inte somna om så han kom ner efter 30 min. Då så han
att jag skulle gå upp och lägg dig nu så jag sov 2 timmar till superskönt 
och framför allt ingen huvudvärk. Puss och kram till min älskling.

Nu har Micke farit på nåt stormöte på jobbet sen har han ett litet möte
med sitt skift sen ska vi träffa han i stan, Erik ska få gå på nya gallerian.

Nu väntar vi på Farmor som ska vara barnvakt medan jg är på utveclings-
samtal.

Kommentarer
Postat av: Peter

Blir intressant att höra en utvärdering på utvecklingssamtalet sen :-)

2007-10-18 @ 10:48:36
Postat av: Erica

Ja det ser jag verkligen fram emot =)

2007-10-18 @ 11:10:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0