Kväll igen

Då var det kväll igen, idag börjar det bra grejer på tv Prison Break 22.00
och Cityakuten 21.00.
Jag spelar faktiskt in båda Cityakuten hade jag nog orkat se men Prisonbreak
skulle jag nog ha somnat till och som sagt ingen 3:a uppe i sovrummet, där har
vi bara vuxenkanaler och en hemlig låda under sängen haha.

Kvällen har varit lugn Olle somnade 19.45 och Erik 20.15 ca och Micke sover nu,
så just nu är det rätt lungt.

Nä jag får väl gå och lägga mig och titta på mina vuxenkanaler själv då.

Go natt och sov gott

Kommentarer
Postat av: Erica

Nu hinner jag för Peter att säga: Du är störd!! Det skulle dock inte förvåna mig att du kollar på "Deep inside"-porr" *haha* Själv håller jag mig till mjukporr via böcker... Du borde läsa Grottbjörnens folk..hihi den är såå snuskig!!!=)

2007-10-23 @ 07:51:51
Postat av: kw

Men Jennie... vänta bra tills Olle eller Erik hittar den och kommer nedspringande, o säger -Titta mamma, vad är det här, är det agentgrejor...

2007-10-23 @ 09:52:08
Postat av: Jennie

Ja det vore ju kul om dom skulle hitta lådan under sängen och tro att det var agentgrejor men nu är det ju så att dom kommer aldrig att hitta nån låda.
Erica- Jo du jag tittar på porr varje dag:) du borde läsa sådana där Harlequin pockets som finn typ på ica och konsum dom ska visst vara lite snuskiga eller låna Hollywoodfruar av mamma

2007-10-23 @ 10:40:01
Postat av: Erica

haha jag kankanske köper en äkta tantsnuskis=)

2007-10-23 @ 11:04:18
Postat av: Peter

Okej, då säger jag det...STÖRDA!

2007-10-23 @ 18:25:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0