Labyrint

Har just sett färdig den nya svenska serien Labyrint och den var helt ok
kommer nog att fortsätta följa den, menjag gillar ju svenska serier
och filmer så dom som känner mig är nog inte förvånade.

Så här ser en tv vecka ut

Måndag: Cityakuten börjar snart och prison break brukar vara på måndagar
Tisdag: Desperate housewifes(kan vara fel stavat)
Onsdag:Greys anatomy och Men in trees brukar vara på onsdagar  sen kan
man se bonde söker fru
Torsdag: Labyrint
Fredag: Idol och man kan även se dobbidoo när det inte krockar
Lördag: Svensson, svensson Babben &co och sing a long
Söndag: kan man se ensam mamma söker men det slutar nog snart.

Det kan bli lite mycket men jag ser ju inte allt men nästan:)
Missar man nåt får man väl spela in.

Tänkte gå och lägga mig, Micke jobbar i natt oxå och Olle sover hos mormor
så det är bara jag och Erik hemma, hoppas han sover länge men vet knappast.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0