Less

Nu är jag så less att vakna med värsta huvudvärken, 3 dar i
sträck är det nu JAG BLIR GALEN.
När jag vaknar på morgonen så har jag grymt ont i nacken
och axlarna så huvudvärken kommer säkert där ifrån.
Tänk om det är den nya IKEA sängen som ställer till med problem
det vore ju tragiskt, vad ska jag då sova på, Micke eller:)?

En sak till bara är det bra med nackkudde? Den där knölen som ska ligga
i nacken hur ofta ligger man rätt på en sån kudde?
Jag tycker att det mest är huvudet som ligger på knölen och då blir det ju
inget stöd för nacken, det måste ju vara ännu sämre än en vanlig kudde.
I natt ska jag testa och sova på en vanlig kudde.

Och ni undrar förstås hur det är med barnen, dom vaknade tidigt i morse
04.45 och nu är dom på dagis. Erik klagade i går att han hade ont i
huvudet och i ett öra men han fick Ipren innan han gick och sov. Imorse
så kollade jag febern men han hade ingen feber så då är det bara fara på
dagis och dom har inte ringt än.
Jag själv har varit på en kort promenad bara för att få lite frisk luft, sen
har jag sovit i soffan.
När jag är ledig så brukar jag se "Våra bästa år" på 3:an och där händer
det grejer just nu så letar dom efter en mördare och så blir folk dödad
på löpande band, har just sett reprisen från i går och idag kl 12.50 är det
ett nytt avsnitt.

Kommentarer
Postat av: Erica

Snyggt tema nu..bättre än det där mattemat!! Sist jag såg våra bästa år så var det också nåt med nån mördare... och det var flera månader sen...*haha* Tror inte heller på dom där nackuddarna, hoppas att det blir bättre med huvudvärken snart.. annars kanske du bör kolla upp så det inte är nåt i nacken som spökar!!

2007-10-24 @ 14:44:43
Postat av: Jennie

Dom tror att min huvudvärk kommer från nacken men dom gjorde inte så mycket sist jag var hos sjukgymnasten. Jag är inte styv i nacken jag är snarare nästan överrörlig och det är inte bra det heller sen att jag är öm i musklerna är visst nåt som dom inte verkar bry sig så mycket i

2007-10-24 @ 15:53:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0