Måndag

Ny vecka och nya bekymmer, nä så illa är det inte men jag känner mig
inte alls så pigg faktiskt. Micke har jobbat färdigt sina nätter nu, skönt.

Peter skrev i sin blogg att han hade varit på hälsokontroll det är vi oxå 
fått ett papper om, detta papper har hängt på kylskåpet i några månader 
nu jag dra mig lite för det. Jag vet vad dom kommer att säga, "Du måste
gå ner i vikt" det är ju ingen nyhet direkt men det är inte så enkelt,
det andra är "Du har för högt socker och kolesterol" kommer dom oxå att säga.
 
Annars vet jag inte riktigt vad som händer i dag, jag hade faktiskt tänkt att
gå och lägga mig en stund.
Micke och barnen får väl hitta på nåt roligt, Erik ville baka negerbollar
och det tycker Micke är gott.
Det brukar bara bli så skräpigt i köket, pärlsocker över hela golvet, pärlsocker
och ris är nog det värsta som kan hamna på golvet.

See you later


Kommentarer
Postat av: Erica

Ok så pärlsocker och ris är ingen hit alltså?? =)
Men det är bra att dom har hälsoundersökningar ändå!!

2007-10-22 @ 11:47:21
URL: http://egirl.blogg.se
Postat av: Jennie

Det är jättebra att dom har hälsoundesökningar, ska ta mig i kragen och boka en tid.

2007-10-22 @ 11:48:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0