Packat

Nu har jag packat åt mina pojkar Erik och Micke dom ska
nämligen på simskola eller en försimskola heter det.
Riktiga simskolan får man börja med när man är 6 år
och i försimskolan får föräldrarna också vara i vattnet
och det blir Micke som får äran.

I dag har jag och mamma varit på stan, jag har köpt en svart
klänning/tunika som jag förhoppningsvis kommer att använda,
tankaen var att jag ska ha den när vi har julfest med jobbet den
1 december man ska vara ute i god tid.
Nu tänkte jag gå och få i mina barn lite gröt för det blir sen
middag. Simskolan börjar 16.15 så vi är nog inte hemma förrän
vid 18 tiden.

Det kommer en rapport sen om hur det har gått.

Kommentarer
Postat av: Erica

Vad spännande! Om jag hade kunnat hade jag gärna varit med och plaskat i vattnet. Vad kul... Vi borde fara till äventyrsbadet faktiskt, det skulle vara skitkul ju... Kanske nästa helg??

2007-10-25 @ 15:00:29
Postat av: Micke B

tyvärr är äventyrsbadet stängt för renovering,,pga byggfusk av entrepenören Nåiden,,,,,det ä visst mögel å sånt överallt,,,,skulle visst ta 3-4 månader att fixa till

2007-10-25 @ 19:50:31
Postat av: Jennie

Vi kan väl bara fara typ till öjebyn eller nåt, då kan man ju fara en veckodag oxå

2007-10-25 @ 20:13:36
Postat av: Erica

Eller till Nordpoolen? Ja det gör vi, jag har bara varit där en gång för flera år sen

2007-10-25 @ 20:52:55
Postat av: Jennie

Det kan vi göra

2007-10-25 @ 21:43:28
Postat av: Erica

Ok då är det kirrat!!Nästa helg?

2007-10-26 @ 07:22:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0