Sjuk

Nu är det faktiskt så att jag är sjuk på riktigt, har varit på vårdcentralen
och fått domen, lunginflammationoch  är det bara jag som blir ännu sjukare
när man vet vad man har?
Har fått pencillin doxyferm 2 tabletter idag sedan 1 om dan.

Inte nog med det vaknade med migrän på morgonen och hade
ingen medicin hemma skulle hämta ut igår men då fanns det inte,
så Micke har nu fått fara till Hortlax och hämta medicin åt mig det var
bara där det fanns. En liten grej till bara, det är inte skönt att hosta
när man har migrän.

I morse sov barnen till 06.00 rekord tror jag om man räknar dom
senaste veckorna, men det var nog för att dom var ute och lekte agenter
i går när dom gick till Q8.
Dom hade visst krälat i diken, gömmt sig bakom släpvagnar mm, så
det nya dom säger är nu "kusten är klar". 
Tur att dom har en sån snäll pappa som kommer på sådana grejer, dom
skulle visst ut och vara agenter ikväll också.

Nu väntar jag på Micke så att jag får ta en tablett och så skulle han köpa
en sallad på ängeln til lunch.

Kommentarer
Postat av: Erica

Vad var det jag sa??? Drick inte mjölk just i samband med att du tar Doxyferm-tabletterna... Krya på dig!!

2007-10-23 @ 11:06:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0