Snöskoternsdag

Ja i dag har man sett sig less på skotrar på ett bra tag framöver,
första stället var väl ok intresset minskade drastiskt för varje ställe.
Barnen tyckte ju förstås att det var jättekul, Erik blev ledsen på första
stället för att han inte fick Ski-doo jacka och byxor summa 2390kr barn-
modellen alltså. Citat Erik -Jag måste ha en sån för pappa har ju en ski-doo.

Sen blev det söndags middag på max och lite handlande på Coop.
På hem vägen stannade vi till på barnenshus, dom sälde ut tv-spel
75% rabatt det blev 3 nya spel Shrek, Pokemon och Musse Pigg allt detta för
465kr.
Jag har ju sagt att mina barn spelar för mycket men jag kunde inte motstå detta
tillfälle och spelen passar ju till Nintendi Wii också.

Nu väntar vi på att farmor och farfar ska komma förbi en sväng, sen blir det väl en
tv kväll.
Barnen vaknade 5.30 gammla tiden så det var bara dra bak klockan till 4.30 så jag
är ganska trött. just nu. Micke lär nog oxå somna tidigt  i kväll han har inte sovit så
många timmar han heller.

Kommentarer
Postat av: Peter

Klart att pojken måste vi en skiidoooutfit!! =)

2007-10-28 @ 16:54:37
Postat av: Micke B

som sagt:på grabbsens julklappar finns de ingen limit på priset,,,,tänk på det gudföräldrar å andra som köper julklappar till dom,,,grabben skulle älska sin morbror om han fick nåt plagg me skidoo logga

2007-10-28 @ 19:15:38
Postat av: Jennie

Håller med micke

2007-10-28 @ 19:42:13
Postat av: Erica

men chilla nu.. dom är alldeles för bortskämda=)

2007-10-28 @ 20:17:17
Postat av: Peter

haha, saknar ord för er två alltså =)

2007-10-28 @ 21:29:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0