Trött

I dag känns det som att jag har blivit överkörd av en traktor
jag har ont i varenda led i hela kroppen till och med i
armbågarna.

Det blev en tidig morgon idag Erik gick och kissade kl 03.58
och efter det sov han inte så mycket och Olle kom kl 05.00
och vi steg upp 05.08 härligt.
Har fortfarande lite feber, men just för tillfället så är det ganska
bra man får väl tack värktabletterna.

Det blir nog en ganska lugn dag.
Kajsa och Christian skulle kanske komma förbi men jag får nog
avråda dom från det vill ju inte smitta ner Ebba och Måns, Micke och
ungarna får kanske fara dit i stället. Olle och Ebba har så roligt
tillsammans och Erik säger att han är deras lekfarbror, han jagar dom,
gömmer sig för dom och busar med dom. Det kan bli ganska livat.

Nu måste jag gå ner till mina busungar innan dom river huset. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0