Äntligen

Nu är den på plats våran nya soffa, den är stor  och
skön man kan ligga hur som helst i den.
Nu behövs bara det övriga möblemanget frächas upp
och där är väl inte jag och Micke riktigt överens eller jag är
överens med mig själv i allafall.
Det kommer nån bild senare.

Jag har ju inte bloggat nåt i helgen men det beror på att jag
har inte haft tid, jag har ju städat och flyttat möbler och en massa
andra saker.

Micke är ju som sagt ledig men jag jobbar och sliter som vanligt
det blir inte så många dagars ledigt när man jobbar heltid.
I dag har jag börjat jobba kl 6 så just nu är jag ganska trött
men jag har faktiskt tagit mig ut på en promenad och så här
efteråt var det riktigt skönt.

Måste bara kommentera den tragiska händelsen om flickan
Engla som har blivit mördad, blir så jäkla förbannad på det där
puckot i bland är jag för dödsstraff.
Man kan ju fundera hur många han har mördat eller förgripit sig på
mellan dom två morden han har erkänt.
På jobbet hade dom ett bra förslag vad man skulle göra med han,
man tar en osthyvel och hyvlar en skiva av hans k.. en skiva för varje
dag Engla var försvunnen och så toppar man det med grovsalt.
Men sen borde sådana människor inte få leva.


Nu väntar en tv kväll Anna Pihl, Cashmere mafia och prison break
som vanligt fullt upp.

Hej svejs

Kommentarer
Postat av: Erica

Dödsstraff är för snällt. Dom ska få leva, men plågas vareviga dag, minut och sekund och hela tiden bli påmind om vad fan dom har gjort. Att hugga av k*ken är det första som bör göras... Det enda dom ska få ha kvar en fungerande hjärna så att de aldrig slipper undan sina ångerfulla tankar. Sen kan de sitta någonstans i en glasruta och låta folk få spotta och smutskasta personen i resten av hans liv. Dödsstraff innebär ju bara plågor och ångest innan dom avrättas, efter det blir det ju bara svart och då kan dom inte längre ångra det dom gjort. Den positiva med dödsstraff innebär ju bara en psykopat mindre i världen...

2008-04-14 @ 22:39:42
Postat av: Peter

Det som är absolut sjukast är att han garanterat inte känner sig ångerfull... Och man kan ju fråga sig hur många fler sjuka människor som finns där ute som man ännu inte upptäckt..

2008-04-15 @ 12:27:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0