Jobb, jobb

Det är vad jag gör just nu det är en jökla skillnad att
som nu jobba 153 timmar i månaden mot tidigare 118
timmar. Nästan 10 timmar mer i veckan och det
känns kan jag säga.

Man kommer bara hemma så ska ungarna sova nu
är det slut med dagar som slutar kl 12 och sånt, jag har 22
 dagar på 8 veckor när jag slutar efter kl 18 inte så kul men
förhoppningsvis kommer det att synas på lönen.

Nu närmar sig helgen i morgon jobbar jag till 18,15 och sen
är det helg, ska försöka rensa lite grejor och flytta om lite jag
är inte riktigt  nöjd med vardagsrummet det fattas en del saker
så snart måste jag på Ikea.
Sen i helgen är det en massa kalas, på lördag hos Joel och på
söndag ska Erik till Egon på kalas.
Egon bor i det där fina villa varm huset i Pålmark jag tror jag ska
följa han men bara för att jag är lite nyfiken på att se insidan, men
Erik vill säkert att pappa ska följa.

Annars händer det inte så mycket, Olle är jätte förkyld och jag tycker
att Erik också låter lite tjock i näsan.

Nu väntar sängen, det är också en sak när man jobbar heltid att
man somnar som en klubbad säl.

God natt och sov gott

Kommentarer
Postat av: Erica

Själv vaknade jag med halsont i morse!!

2008-04-18 @ 09:52:35
Postat av: Peter

Jag vaknade utan halsont jag :-)

2008-04-18 @ 10:59:10
URL: http://wajk.blogg.se
Postat av: Erica

Vad kul för dig då!! Grattis :-)

2008-04-18 @ 17:17:30
Postat av: kw

Men jag då, jag är värst................

2008-04-18 @ 21:37:14
Postat av: Erica

Ja mamma du är värst.. Du är ju en vandrande smittohärd :-) *skojjar*

2008-04-20 @ 19:09:04
URL: http://egirl.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0