Löste sig

Allting löste sig med barnen i dag, farmor hade bil och
kunde hämta dom så jag slapp ha ont i mamma hjärtat.

Jag har som sagt jobbat och det har även Micke gjort
han jobbar sista skiftet i morgon sen är han ledig 17 dar
Jag själv jobbar ju och är ine ledig förrän på söndag.

I dag har jag blickat framåt mot nästa vinter, jag vet att det
är lite knäppt men dom sålde ut vinteroveraller till barnen
här på intenet av märket Gneis och vad jag har hört så ska
dom vara riktigt bra, nypris på dom är mellan 900-1200 kr
och nu såldes dom för 485 kr.

Så här ser den ut

image60

Fin va det blev Olle som fick en jag tror att Erik klarar sig
med sin ett år till.
Olle fick väja färg han valde en grön, jag tror att han gillar grönt.

Annars har det inte hänt så mycket i dag, jag skulle egentligen
ha varit och vägt mig i dag men det blev inte för det har gått så dåligt
vet inte hur jag ska göra för att hitta gnistan för att fortsätta.
Jag vill ju inget hellre än att tappa nåt kilo till men ändå är det så svårt,
det är bevärligt att laga mat och hacka sallad och så måste man tänka
ut vad man ska äta och sånt.
Tänkte ta tag i det i morgon fast det har jag tänkt i flera dagar nu.

NU går jag och sover, sov gott.

Kommentarer
Postat av: Erica

Keep on going... Du är så duktig och det syns ju på dig så väl... Gäller bara att hitta motivationen, för den finns ju där!

2008-04-09 @ 23:31:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0