Ny dag.........

.............och nya bekymmer brukar man ju säga men det känns
som att jag inte har några bekymmer i dag, barnen är på dagis
och jag ska vara med Eva på brödet i dag på jobbet kan inte
bli bättre.

Innan vi for på dagis så har vi hunnit vara ute och skottat, Olle
skulle gå ut redan 6.30 men det kändes lite tidigt så jag fick
höra på hans surr till kl 7.45 då gick vi ut.
Så Micke om du läser detta så behöver du inte skotta i kväll
bra va?

Hörde på radion att när det blir vår och ljusare då kan man
bli mera lätt irriterad det var nån som hade forskat om det
och jag tror att jag har drabats av nåt sån för jag känner
mig små irriterad hela tiden.
Tycker att man borde känna sig pigg och glad och full av
energi när det blir vår och ljusare men det gör då inte jag.

Jag vill att våran nya soffa ska komma snart, hoppas att
jag har fått tillbaka lite energi tills dess efter som att jag måste
storstäda vardagsrummet när den kommer.

Ha en trevlig dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0