Skit väder

Det blev skit väder så det blev ingen skoter färd så Kajsa
och Christian och deras barn var här på förmiddan vi åt
lite lunch och barnen lekte.

Har just ätit middag det blev lövbiff och grönsaker i ugnen
det smakade bra det blev till och med en matback till i
morgon.
Nu vat jag inte vad som händer, Micke var sugen att fara och
hälsa på nån men jag känner mig inte alls sugen att göra
nåt sånt, jag känner mig konstig i skallen och har ont i axlarna
och i nacken skulle helst vilja ha en jättemassage det vore
grymt skönt.

Har jag förresten sagt att jag har satt frön inför sommarens
planteringar, ska ta lite bilder så att ni får se.

Slut för nu

Kommentarer
Postat av: Erica

Be Micke ge dig en massage för tusan!!!

2008-04-03 @ 17:37:26
URL: http://egirl.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0