Städa

I dag när jag kom hem från jobbet så var jag alldeles själv
det är ju i och för sig ganska skönt men samtidigt tråkigt.

När jag kom hem så åt jag en sallad från ängeln och tänkte
sen gå på en promenad men jag tittar ut och det spö regnar
men jag tänkte att jag måste göra nåt så jag har städat sov-
rummet och det var fullt med bävrar på golvet.
Jag dammsög till och med madrasserna usch vad äckligt
fattar ni vad man sover i för massa äckel, men nu är dom
kvalsterfria kanske inte riktigt men nästan.
Det blir då skönt att gå och sova i en renbäddad säng men
jgsover ju så dåligt när jag är själv.

I morgon börjar jag kl 7 och sen är jag ledig måndag ska bli
skönt.
Nä nu ska jag gå och bädda färdigt och sen se körslaget.

Ha en trevlig kväll och sov så gott

Kommentarer
Postat av: Erica

Vilka hejjar du på? Jag hejjar på Brolle, han e fan lite het :-)

2008-04-06 @ 19:14:00
URL: http://egirl.bloggagratis.se
Postat av: Jennie

Hejar nog också på brolle

2008-04-07 @ 13:59:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0