Större bokstäver

Min mamma efterlyser större bokstäver på bloggen, kan
man fixa det nån som vet?

I dag så snöar det inte i allafall, skönt . I dag ska man och jobba
och hela helgen igen vi har ju byt schema i veckan och då blev
det min helg igen så nu blir det jobb 2 helger och en lördag.
sen ledig 2 helger samtidigt som Micke hur ofta händer det?

Barnen ska vara hos mormor och morfar i helgen eftersom jag
och Micke jobbar samma helg.

Jag har tagit några bilder på mina planteringar om det var nån
som inte trodde mig.

image58

image59

Detta är Ringblomma.

Kommentarer
Postat av: gamlingen

hon har även planterat chilifruktfrön,,,kan bli kul om den funkar

2008-04-04 @ 10:56:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0