Tisdag

Hej allihop, det har inte blivit nåt bloggande på ett tag
jag har helt enkelt inte känt för det bara eller så kan det
vara för att jag inte har så mycket attt skriva om.

I går så var jag och barnen på stor och liten medan Micke
sov sen drog vi till stan och köpte vår jackor och byxor till
barnen Erik fick ett Reima ställ och Olle Reima byxor och
en didrikson jacka det kost att vara med.

Idag så väntar jobb börjar kl 10 till 19.15 och är inte ledig
förrän på söndag.
I morgon börjar jag kl 7 och slutar 16.45 och det betyder att barnen
måste vara på dagis från kl 6.15-17 för Micke jobbar, farmor hade
mest troligt ingen bil och mormor jobbar men kanske att nån kan
hämta dom tidigare vi får hoppas på det, det kommer att göra ont i
mamma hjärtat annars tänk er 11 timmar på dagis.

Nu ska jag iallafall gå och duscha så hej för nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0