Uppdatering

Nu har jag inte bloggat sen isöndags så jag tämkte ge er en update

I lördags så var vi på kalas hos Joel och sen var i och åt grillat hos
Kajsa och Christian.
På söndagen var det också kalas denna gång hos Egon i det fina
huset i Pålmark.
På måndag så var det lugnt, jag jobbade och barnen och Micke var
på stor och liten
Tisdagen innehöll också jobb och på kvällen var det föräldramöte på
skolan däe Erik ska börja 6-års ojj så spännande det blir.
På onsdagen så var det vägningsdax och jag hade denna vecka gått ner
0,7 och så fick jag en nykelring för att ja hade nåt ett delmål.
I dag så har jag ganska nyss kommit hem från jobbet och barnen har
somnat jag har även gjort räkningarna.

I morgon ska Erik följa med hem till Markus efter dagis, Markus pappa
kommer och hämtar Erik när Markus har varit på dagis och det är första
gången han ska åka hem till nån så det blir spännande.
På Lördag är det åter igen kalas och feter det så hade vi tänkt att åka till farmor
och farfar i Älvsbyn.


Ja ni ser det händer inte så mycket spännande i vårat liv.

Till veckan händer det desto mera på tisdag ska barnen på Leos Lekland
med dagis och då passar jag och Kajsa på att fara på Ikea för det ska ju
inhandlas diverse grejs, jag längtar.
sen är det valborg och då ska vi vara hos Kajsa och Christian och 1 maj fyller
lill-älsklingen Olle år, då blir det kalas.

Fortsättning följer

God natt och sov gott

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bra med en uppdatering :-). Lycka till på ikea!

2008-04-24 @ 22:24:13
Postat av: Erica

Glömt inte antikbetset!!!!!!! :-)

2008-04-28 @ 10:13:31
Postat av: Erica

Men kom igen nu... nu har det ju hänt en massa saker som du borde blogga om!!!

2008-05-03 @ 12:59:27
URL: http://egirl.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0