Första dan

Nu har Erik varit första dan på skolan och det har gått jättebra,
jag följde honom dit på morgonen och stannade ett tag sedan
var han där själv och som sagt allt gick jättebra. I morgon ska
han stanna på fritids efter skolan det är lite inskolning på
fritte som det kallas.
I morgon ska även Olle på dagis så nu är vardagen tillbaka det
känns ganska skönt, jag själv ska jobba i morgon och resten av
veckan även lördag inte så jätte kul men det får gå.
I dag har jag varit ledig och i vanlig ordning haft ont i huvudet det
är så typiskt sen skulle jag och Kajsa fara och träna men det gick
inte heller eftersom vi inte har tränat på ett tag så måste man
aktivera sådan där armband så man kommer in i omklädningsrummen
och i själva gymmet och dom hade stängt kassan där man ska göra det
men vi tog en lång promenad med stavar i stället så man kan säga att
det nya livet har börjat än en gång.

Nu är det inte så mycket mer att berätta, ni får veta mer nån annan dag.

Sov gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0