Hemma

Nu var det färdig jobbat för i dag, har just läst för Olle så nu sover han som
en lite gris en väldigt söt gris förresten, hör att Micke och Erik forfarande
läser.
I morgon ska Erik fara till en kompis eftr skolan det är så kul att han börjar våga
göra saker utan att vi är med men han var lite arg på mig nu när jag kom
hem för att jag hade skickat en burk med frukt till skolan som var svår att få upp
så när det är sådan saker som att be om hjälp så är han lite harig.

Blev som vanligt nöjd med håret efter att ha varit hos Linda och klippt mig har fått
beröm över färgen i dag det är alltid kul.

Jag har nog inte skrivit att jag och Micke har haft 10 års jubileum den 26 augusti
och kan ju även säga att vi inte gjorde något speciellt, jag vet det är rätt så dåligt
av oss att vi inte har hittat på nåt.
Mickes romantiska ådra är inte så jättestark men jag älskar honom i allafall. Man har hunnit
med en hel del på 10 år 2 barn eller 2 sötnosar, hus, husvagn, skoter, båt och bil känns
som att livet inte kan bli så mycket bättre det ända som saknas är den där miljonvinsten
så att jag kan sluta jobba och bli hemmafru eller fru är jag ju inte än iallafall och inte
miljonär heller för den delen.

Lägger in en bild på mina sötnosar när vi var i Lycksele.



Ha en skön kväll och sov gott

Kommentarer
Postat av: Peter

Vuxenpoängen går i taket!! :-)

2008-08-29 @ 09:37:35
Postat av: Jenny.

Ja ska se om jag får med mig en extra valp. ;0)

2008-08-29 @ 22:24:12
URL: http://jcarpediem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0