Klart

Nu är det klart i det nya sovrummet, vi har sovit där en natt och
barnen har tagit sig ner för trappen utan att slå i hjäl sig.
Sov väl inte så där jätte bra men kommer säkert att sova bättre
i natt.
Här är lite bilder så att Stockholmarna får se likaså Lulebon och
sjuklingarna.







Visst blev det fint? Lite tomt i hörnet mot vägen tänkte hänga nåt där
men vet inte vad än måste kanske besöka IKEA.

I morgon börjar vardagen igen har faktiskt bara lite ångest, känns ganska bra
att börja om att jobba men jag vet att jag kommer att vara less efter en timme på
jobbet. I morgon jobbar jag 11.45-20 känns som en rätt lugn start.

Nu ska jag gå och börja med nå mat det blir kroppkakaor med fläsk.

Hej svejs

Kommentarer
Postat av: Erica

Mycket snyggt, vitt och fräscht. Vilka är sjuklingarna då?? :-)

2008-08-17 @ 17:37:24
Postat av: kw

Mycket snyggt´, det ser väldigt fräsht och romatiskt ut.

Erica: det är pappa och jag som är sjuk, förkylda, riktigt ordentligt.. just nu känns det som jag inte kommer att klara detta!!!

2008-08-17 @ 18:57:37
Postat av: Erica

Ja du lät förskräcklig igår per telefon. Klart förkylningen går över.Det som inte dödar härdar... Krya på er!

2008-08-18 @ 11:51:39
Postat av: Peter

Skitsnyggt!!

2008-08-19 @ 10:48:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0