Ledig

Ledig i dag söndag sen till veckan är det inventerring måndag och
tisdag det betyder att jag tappar en ledig dag vilket jag även gjorde
förra vändan det var dessa veckor för då var det brandutbildning
det är så typiskt, så jag är bara ledig lördag kommande vecka, surt.

I dag är det dax för bad, vi ska på äventyrsbadet så det är bara på
med bikan och jag känner genast ångesten komma, det nya livet
går ju inte så bra jag och kajsa har varit ute på stavpromenad en
gång och då ger det inte så mycket och träningen har inte heller
kommit i gång men på måndag då jäklar som jag har sagt så många
gånger för.
Godis är gott och vi har alldeles för nära till lösviktshuset.

  

Smaskens.

Efter badet ska vi till mamma och äta middag och så hoppas jag även
få goa med en bebis, min kompis Malin har nämligen fått en pojke
för en vecka sen och jag har inte sett han än det är katastrof, har tyvärr
inget namn på honom eftersom att jag inte vet vad han ska heta.
Har köpt lite bebiskläder lite tråkig present med tanke på att det är 3:e
barnet så har hon nog lite kläder men dom är så söta.

En liten bild på bebben



Tycke han ser lite skräckslagen ut, men söt och säkert ännu sötare nu efter
en vecka.

Ha en trevlig dag

Kommentarer
Postat av: Erica

Han e lik Kasper!

2008-09-03 @ 17:48:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0