Nu har den kommit............

....................IKEA katalogen



Årets bibel har nu kommit som tur är kom Clas Ohlsson katalogen
i dag också så då har ju Micke nåt att bläddra i.

I dag har jag varit ledig och vi har gjort i ordning i barnens rum,
Olle har tagit vårat gamla sovrum vet inte hur många 4 åringar som har en 32
tums widescreen tv i rummet men Olle har en.
Vi har även gjort en lättare ommödlering i Eriks rum nu när Olle flyttade ut så
det blir spännande att se hur det ska gå för dom att sova i olika rum.

I morgon väntar jobb, kändes inte så hemskt att börja om på jobbet i måndags
det gick faktiskt bra, jag är ledig igen på torsdag då blir det lite fin justeringar i
barnens rum. Sen har jag fortfarande alla kläder i badrummet efter som att jag inte
har nån inredning i mina nya garderober måste ta tag i det också.

Nu blir det en lugn kväll i soffan blir väl att se OS studion som man har sett nu
i en och en halv vecka, tyckte riktigt synd om Sanna Kallur som ramlade det hade varit
bättre om han hade blivit skadad och ramlat på grund av det. Stefan Holm lyckades
inte heller i dag det var synd även om jag kände det på mig att han skulle bli utan medalj
så nu är det väl bara Wissman och Kluft kvar så vi håller väl nån tumme för dom.

Jag har nog inte skrivit att det är ett jäkla skit väder i dag har det regnat hela dagen.

Tack för i dag slut för i dag vi ses nån annan dag.

Kommentarer
Postat av: kw

Ja, katalogen, tänkte just nu också hälla upp en kopp kaffe och bläddra i lugn o ro. Måste snart

komma till pojkarna......

2008-08-20 @ 19:03:25
Postat av: Erica

Det är bara pga IKEA-katalogen som jag nu rivit bort min lapp på ytterdörren där det står "Reklam, Nej tack!" :-)

2008-08-21 @ 11:29:54
Postat av: Peter

Vet du att det finns klistermärken på ikea där det står "ingen reklam tack, men gärna ikeakatalogen". Finns gratis på ikea!

2008-08-22 @ 11:00:01
Postat av: Egirl

Är det sant?? Fick btw en jääävla hög med reklam direkt jag rivit bort den... Lite jobbigt eftersom det fanns en anlednign till att jag en gågn i tiden klistade fast lappen. Nu måste jag springa med en massa tunga tidningskassar till återvinningen hela tiden

2008-08-25 @ 20:02:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0