Stora projekt

Har just startat med ett nytt projekt, renovera eller fixa till i barnens rum
nere så att det kan bli ett sovrum till oss.
Det började med att jag skulle sortera lite barnkläder och helt plötsligt kom
jag på att jag hatar våran furugarderob som vi har, det är ingen som helst
ordning i den eller det går inte att ha nån ordning i den med andra ord så
är den värdelös.
Jag sa till Micke att vi behövde nya garderober och han var med på det, så
vi drog till Luleå och Coop och köpte 3 st 60cm vanliga vita garderober och
kom även hem med färg till väggarna och tapeter till en fond vägg.
det blir vita väggar och en fond vägg i lite guld nästan och med ett ganska stort
blommönster låter kanske inte så snyggt  men jag tror det blir fint, så planen är
nu att jag ska måla i morgon så att vi får upp dom nya garderoberna för just nu så 
ligger det kläder överallt.

Nu ska jag gå och sova


Kommentarer
Postat av: Peter

Cooolt, då vill vi se bilder!

2008-08-12 @ 08:44:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0