Jobbar helg över

Då har man jobbat färdigt denna för denna helg, har hämtat barnen i Rosvik
och hos Farmor och farfar var det palt lilla Olle åt 1 och 3/4 dels palt nästan mer
än mig, sen var vi förbi hos mamma och pappa en sväng.
Barnen somnade på hemägen men vaknade till när vi kom hem och var faktiskt
vakna till kl åtta.

Jag lånade Mamma Mia filmen av mamma så den har jag sett nu i min ensamhet
den var bra inte så mycket prat men det är ju inte så konstigt när det är en musikalfilm:)
annars var den helt ok lite oväntat slut, i bland kändes den lite töntig men nog kom det en tår
alltid den får helt klart godkänt.

Visst var det en bra beskrivning av filmen.

Nu ska jag gå och krypa ner med mina små troll, sov gott.

Kommentarer
Postat av: Erica

Vad tyckte du om när Pierce Brosnan började att sjunga??? Jag blev då rent av generad... James Bond ska inte sjunga musikaler, det går liksom inte ihop för mig :-)

2008-12-15 @ 18:39:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0